Tidsfördriv

För att det var så längesen och för att jag aldrig har något intressant att skriva. Vissa kanske inte ens vet vem jag är? Jaja..

1. Är du singel? Tja det är jag 
2. Är du lycklig? Höm, oftast
3. Är du uttråkad? Ja det borde jag vara om jag orkar göra det här
4. Är du ledsen? Inte just nu då
5. Är du italienare? 100% svensk tror jag nog
6. Är du gravid? Hoppas jag inte
7. Är du full? Nähäru
8. Är du en cooling? Varje dag
9. Är du från Irland? Nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Dom har aldrig varit gifta men förlovad är dom
11. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njae det gör jag nog inte
12. Har du nånsin blivit sårad? Det har nog alla alla alla
13. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Klart
14. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? Höhö jarå
15. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Det har jag
16. Har du haft en hemlig beundrare? Phö, dum fråga. Är det en hemlig så är det ju en hemlig
17. Är du kär? Närå
18. Vill du gifta dig i framtiden? Svårt att säga nu men det tror jag
19 Kärlek eller lust? Lovelovelove
20. Hår eller ögon? Ögon kanskerå
21. Katt eller hund? Efter som jag har hund så får det bli hund
22. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bästa vänner
23. TV eller Internet? internet.
24. Coca-cola eller Pepsi? Ingeeet
25. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Har ju mest blivit det första alternativet nu, men skulle inte sitta fel med det andra heller. Så just nu för stunden så säger jag en romantisk hemmakväll
26. Pengar eller lycka? Lycka
27. Dag eller natt? Natt
28. MSN eller mobil? Mobil såklaaaaaart
30. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Minns inte att jag ens har försökt, haha
31. Brutit ett ben? Stålkvinnan!
32. Gjort nåt du ångrar? Massvis
33. Hoppat Bungee Jump? Nej
34. Ljugit för någon du tycker om? Det har säkert hänt
35 Ätit en hel tårta? Näva
36. Gjort bort dig offentligt? Har jag säkert 
37. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ahahahahaaaru
38. Gråtit när ett husdjur dog? Det är väl klart
39. Velat försvinna? Många gånger
40. Vad såg du på tv sist? Sanningens ögonblick kanske 
41. Vems blogg läste du sist? Vet inte
42. Vad åt du sist? Macka
43. Vem pratade du med sist? Mamma
44. Vem ringde du sist? Mamma säkert
45. Vem messade du sist? Linette kanske
46. Vad läste du sist? Någon blogg  
47. Vem pussade du sist? Hunden säger vi
48. Vem kramde du sist? Vet inte
49. Vem bjöd du sist på något? Jag vet inte
50.  Vad köpte du sist? Inträde till stadt, dumunge

Duktigt om du orkade!

Nu ska jag försöka njuta av min sista dag som 18åring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0