Upp över mina öron

Haha ja, jag är så sjukt upp över öronen.. FÖRÄLSKAD! Nänä, det skulle man ju kunna tro men så är det väl ändå inte, höhö. Men jag är taggad! Taggad till tusen! För helgen.. men mest, G Ö T E B O R G. Till midsommar. Bara jobb som fattas. Heelt galet! Tänk er en promenad längs avenyn i kvällssolen, förfest på våran fina innergård med en liten grill.. hur underbart? Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men nu, en dag i taget. Fast hey! Om prick en vecka fyller jag år. Tårtkalas kanske? Ja kanske. Kanske att jag har lite bättre tur då än vad jag hade idag. Har ju nämligen tårtdag på skolan i morgon efter som det är så många som fyller år nu runt påsk, och då skulle alla födelsedagsbarn ta med sig en tårta. Jag fick ett recept av pappa som lät hur gått som helst. Allt gick bra, det såg fint ut i ugnen men när jag ska ta ut den och sticka kniven i den.. ops.. hela spricker. Tror ingen vill äta en tårta som är i tusen bitar. Får se hur jag löser det där. Antingen kommer jag tårtlös eller med ja, något räddande i nöden kanske. Vi får väl se, vi får väl se..


Morsningkorsning!



Kommentarer
Postat av: Benitha

vem ska du till göteborg med då? :)

2009-04-08 @ 13:52:51
URL: http://benta.blogg.se/
Postat av: Sara

Det blir jag och Johanna :)

2009-04-08 @ 18:02:46
URL: http://dahlbergsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0