Fredag

Det händer på tok för lite i mitt liv. Helt ärligt har jag varit ut två gånger sen studenten tror jag. Det är min nittonåriga sommar det, vilken tid att minnas! Men i alla fall, då tänker jag att jag borde ha gjort något annat. Men nja, jag har svårt att komma på något. Lugnaste jäkla skitsommar alltså.

Förhoppningsvis så börjar det röra på sig nu. Vi har planerat och tänkt. Det är inte mycket som fattas. Mest viljan tror jag. Men jag är 100% säker på att det är det här jag vill. Skulle lätt kunna åka i morgon om det var så. Synd att det är lite saker som måste ordnas först. Inte ba å ååka inte.

Om inte, eller också, så vill jag ta en sista minuten. Om det bara kunde regna lite pengar över mig. Fast.. jag är på ändå. Allt går bara man har dendär jävla viljan. Åh vad less jag är. Åhåhåhåhå.

I morgon ska jag, även om jag måste, släpa med mig pappa till Hölick om det blir fint. Lite sol och bad ska väl inte vara så svårt att ordna. Lite finväder bara.

Heeeeeeejdå.



coolgirl_92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0