He drowns in his dreams

Jarå , då var det lördag igen . För en vecka sen låg vi utslagen på en uppblåsbar madrass och laddade för ännu en kväll . Idag sitter jag här , nyss tagit mig en långpromenad för första gången på länge som var hur underbart som helst och funderar på kvällen . Stadt eller inget känns det som . Annars vankas en bättre helg om en vecka tror jag . Men , hade det varit för åtta - nio år sen hade jag nog tältat utanför august natten till idag , suttit utanför och väntat in Karl Martindahl som är där ikväll . Vilket fan jag var , haha .

Nu ska jag inta soffposition och invänta någon bekräftelse om kvällen .

Ha en bra lördag vettja , adjöss gå till sjöss .

Ps : jag saknar Norge .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0