Torsdag

Vi vågade vara kvar ända tills idag. Grymt av oss och mysigt var det.

Men vad händer med mig alltsåååå? Jag är så duktig så. Det är skönt när man lagar maten själv, då är den enda man kan skylla på sigsjälv om det är äckligt. Men hörrni, det jag gör blir så jäkla gott. Idag till exempel. Ser kanske lite ofräscht ut på bilden men det smakade underbaaaart. Och det är en omelett med ost på, inte en macka.



Annars då? Tjaa, eftersom vi kom hem rätt tidigt så har jag hunnit med en långpromenad. Mamma släppte av mig långt ut i saltvik så gick jag hem. Svettigtsvettigt. Riktigt varmt ute nu och jag vill badaaaaaa.

Nu ska jag se lite på teve, Top Model och The Hills. Sen blir det läsa lite Vecko Revyn, ääntligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0