Damn it

Jag har börjat blivit för ful i munnen. Måste sluta med det. Håller inte alls med dendär gruppen på facebook att "riktiga brudar kan säga fitta". Varför dåååå? Lite fånigt om jag får säga det själv.

I alla fall var morgonen idag en mardröm. Att vara bakis går inte att jämföra med hur jag mådde då. Tur att det gick över rätt fort för nu är jag pigg igen. Lite för pigg kanske. Har nog sovit på tok för mycket idag för att kunna somna ikväll när det är dags för det.

I morgon är det sista mötet innan jullovet. Då ska vi redovisa vårat mål med denhär kursen, yey!

Nu:
- playa del sol
- leilas jul
- coyote ugly (illaaa, jag är tjej och har aldrig sett den!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0