Gott nytt år!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag tror att man gör något nytt nästan alltid. Men om jag ska se till något större så har jag haft världens roligaste vecka i fjällen, varit i Cypern med mina brudar, tagit studenten, sprungit runt på Oslos gator och.. nej, det här går inte. Det får räcka annars kommer listan bli lång känner jag.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nyårslöften är nog ingenting för mig. Jag står säkert där på tolvslaget och skriker ut dom och sen är dom som bortblåst dagen efter.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Min kusin fick en liten skrutta.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, och tur är väl det. Dock dog några djur som stog mig nära!
5. Vilka länder besökte du? Cypern på studentresan, Åland på semester och Norge för lite tok.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Jag kan nog inte utse något speciellt datum. Det är många jag kommer att minnas.
8. Vad var din största framgång 2009? Framgång och framgång. Är studenten en framgång? Eller förresten. Min största framgång var att släppa taget och gå vidare. På riktigt.
9. Största misstaget? Jag lät någon gå.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inget allvarligt.
11. Bästa köpet? Hjärnsläpp. Jag kan inte komma på något.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Säkert kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Hela vintern och våren gjorde mig glad. Allt var roligt då.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Många. Alla från fjällen bland annat. Även Bed of Roses, vet inte varför.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det går nog jämnt upp tror jag. Har nog varken varit gladare eller ledsnare. Måste jag välja blir det nog gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit vara på sommaren.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Varit ledsen över saker som inte var värt det.
18. Hur tillbringar du julen? Hemma med familj och släkt.
19. Blev du kär i år? Haha, kär är väl att ta i.
20. Favoritprogram på TV? Prison Break utan tvekan.
21. Bästa boken du läste i år? Gömda.
22. Största musikaliska upptäckten? En hel del tror jag.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Helt ärligt så minns jag inte min födelsedag i år. Men jag fick absolut något jag blev glad för, det vet jag.
25. Något du önskade dig men inte fick? Inget speciellt. 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Som sagt, jag minns inte. Men förmodligen blev jag uppvaktad av nära och kära, det bästa.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det tror jag. Ett jobb och mer pengar framförallt. Sen mer tid med vännerna.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Min stil? Svårt att svara på.
29. Vad fick dig att må bra? Allt som inte fick mig att må dåligt.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Måste det vara en kändis? I så fall får det bli Joel Kinnaman, vilken kille.
31. Vem saknade du? Tänker inte skriva något namn här. Men en person som jag trodde alltid skulle finnas hos mig men försvann innan jag hunnit blinka.
32. De bästa nya människorna du träffade? Behöver jag nämna några namn? Hela gänget självklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0