Helt slut

Jag är så satans trött . För det första så har jag knappt sovit något inatt . Halsen har gjort så jäklans ont . Jag fick nypa mig i armen varje gång jag skulle svälja .
Halv nio satt jag i bilen påväg till stallet för att rida . Kallt ? Kallt som fan åt fötterna .
Efter det så har jag och mamma ränt runt i hela Hudik tror jag . Handlat lite julklappar som är skitbra . Två tavlor fick följa med hem till min flyttlåda också . Och en bok som jag ska börja läsa nu . Snabba Cash , och neeeej , inte bara för att Joel är med i filmen . Den sägs ju faktiskt vara bra också .

Bak - och lästajm nuuu !

Nu fryser jag förresten ihjäl samtidgt som huden brinner typ . . är febern tillbaka nu ?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hjärtat . Jag har åkt på dina baciller och känner mig febrig , yr och cp . Svimmade idag på jobbet och fick åka hem .

Ring mig när du är klar på mötet om du vill ses trots baciluskerna , vi borde väl redan ha varandras menar jag .. Tjatja , älskar dig !

2009-12-03 @ 22:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0