Julafton

Uppesittarkvällen igår var mysig, dock ingen vinst för mig men vad gjorde det när jag hade det bästa sällskapet.
Därefter blev det en och en halv timmes försök i kyrkan att hålla sig för skratt. Orutinerad kyrkobesökare som jag är, var det nog ännu roligare för Anton att berätta om prästens koögon, människor som blundade och gamla tanter som hostade. Men tro på fan att vi lyckades rätt bra i alla fall.

I år firas julafton på Mörttjärnsvägen 14. Vi blir inte lika många som vi brukar vara, men jag tror det blir bra, fast Mackepacke kommer saknas mest. Någon gnutta syskonkärlek kanske det finns i oss med?

GOD JUL på er alla fina människor och missa förfan inte Kalle Anka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0