Snöiga tisdag

Nu skulle jag bara vilja lägga mig ner under täcket och grina för jag har så ont i ryggen. Det är nästan värre än någonsin och jag antar att det beror på att jag skottade snö. Märkte inte så mycket då men nu ni, nu är det inte roligt. Skulle offra ett lillfinger för en ny rygg.

När jag var ute och gick med Ellie nu kom jag och tänka på när vi gick på Läroverket. Vi hade slutat för dagen och skulle ner till bussen när det hade kommit snö såhär precis som nu. Som vanligt åkte vi på stången nerför trappen utomhus och Kiffes landing var så jävla rolig. Han försvann under snön och dök upp med ett vitt ansikte. Tror vi skrattade så vi fick ont i magen. Låter nog inte speciellt roligt om man inte var med men haha, jag pinkar på mig när jag ser det framför mig.

Nu ska jag inte göra något mer vettigt idag, jag har gjort mitt. HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0