Don't tell me you're sorry 'cause you're not

Riktigt bra helg. En mysig tjejmiddag på kina i fredags, blev proppmätt. Lite fotbollskikande och lite mys. Lördagen var vi ut för ovanlighetens skull, kände att det var ett tag sen, hähh. Mycket folk och det var barabra. Lite fotboll idag med.
Jäkligt dålig har jag blivit på det här med att blogga känner jag, har väl annat för mig kanske.. eller så är det att jag aldrig har tid? Hahaha.. jag vet inte.
Nu ska jag ladda upp för världens jobbigaste skolvecka. Eller inteeee! Vi har projektvecka och dom enda lektionerna vi har är matte. Skönt, perfekt. Vi ska dra till Gävle någondag så om det är någon som vill låna ut ett busskort man kan åka dit på så hojta!

Någon bild från igår kan jag väl bjussa på sen kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0