För att vi har åkt skidor idag

Det är sant, jag lovar. I Forsa, i ett spår med uppförsbackar (dödsjobbiga) och nedförsbackar (livsfarliga!) och endast en vurpa. Måste säga att vi var jäkligt duktig, det här ska göras om. Så jäkla kul, hahaihi!
Nu sitter jag och laddar inför lördag och taggar till med Björn Rosenströmlåtar, jag längtar så satans jävla mycket! Kommer bli sjukgaletgrymtbästbästbäst! Men fööörst... provapåhögskoleprov. Lika bra. Jag börjar ju ha en liten aning om vad jag vill bli senare i livet så det är väl lika bra.






Kommentarer
Postat av: rajkan

haha, ni är ju röda som nå indianer !:D

2009-02-04 @ 20:44:45
Postat av: Anonym

Åh Johanna har en Björnfitta! :D haha

2009-02-05 @ 12:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0