I need a break and I need a vacation, take me away from the civilization

Dåså, ännu en dag avklarad. Balen har flyttats till folkan, någon gav förslag om en uringul klänning? HAHA. Njava. Seriöst. Igår kunde jag inte sova. Jag hade någon slags student/bal-ångest. Jag tänkte på massa småsaker som; tänk om jag skulle flagna efter Cypern? Ja, massa småsaker. Fast jag har bestämt nu att ta en sak i taget. Först och främst klänningen. Till veckan ska jag till Gnarp och kolla på tyg. Hjälphjälphjälp..

I morgon är det projektredovisning. Antingen är jag sjukt nervös eller så håller mina tarmar på att trassla in sig i varandra. Tror jag är nervös. Jag har i alla fall bakat kakor från bloggen idag som det ska bjudas på i morgon. Det blev inte så många, så hoppas det inte kommer så många. Hehe, inte bara för kakornas skull..


Nu ska jag snart till Stinaflina och träna lite inför när vi ska prata. HA EN BRA KVÄLL

Tycker även vi borde angla lite mer, kände att det var lite av våran grej, hahaha..


Kommentarer
Postat av: Anonym

på långfredagen äre vi och laget på angeltävling .

2009-02-25 @ 18:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0