Och samlat damm på min gitarr

Äntligen är den jobbigaste skoldagen över. Jag hatar torsdagar. Nog för att vi har insett att vi är jävligt lat när det gäller skolan så är det drygt ändå. Så fort vi får chansen går vi iväg och gör något annat. Och jag hatar bussar. Jag har blivit alldeles för bekväm av mig när jag oftast har bil till skolan.
Dagens plus var i alla fall ett par lättförtjänta trosor. Orka kasta en boll i en hink för att få dom, hähähhäh.
När jag kom hem hade även mamma gjort i ordning en liten låda till mig och fyllt med lite olika, pluttigt, tack! Det närmar sig på allvar nu. På allvarallvarallvar.
Nu ska jag lägga mig i soffan och lyssna på Melissa Horn - Sen en tid tillbaka, har fått i uppgift på foton att göra ett skivomslag så nu ska vi se om det dyker upp några bra bilder i skallen på mig.
Ikväll blir det modevisning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0