Om jag var tio år yngre skulle jag inte behöva dig längre

ALDRIG ALDRIG MER! Aldrig mer ska jag öppna en mattebok! Okej, jag är ungefär 99,9 % säker på att jag inte klarade kursprovet så man vet ju aldrig. Men just nu ska jag glädja mig åt det, fyfan vad skönt det känns.

Roligt att fira med att plugga men vad gör man inte. Jag ska i alla fall trycka i mig en semla när mamma kommer hem. Sen måste jag även anstränga mig lite, fundera vilken färg jag vill ha på balklänningen. Modellen är så gott som bestämd men färg.. fan vad svårt. Jag vill ju helst svart men nu när håret är så mörkt kommer det bli mörkt på mörkt. SVÅRT. Förslaag?


Kommentarer
Postat av: Anna

rött kanske? vinrött + mörkt hår är jättefint :)

2009-02-24 @ 18:22:55
URL: http://annalusth.blogspot.com
Postat av: mister cool

uringult

2009-02-25 @ 16:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0