Puttninuttdag

Rosa, rött och hjärtan överallt. Höm, undrar jag vem som har bestämt att det ska vara så. Och sen undrar jag hur många som är lycklig på den här dagen. Själv är jag taggad inför ikväll som vanligt skulle man väl nästan kunna säga. Men vem vill sitta hemma ensam på den här stämplade dagen? Så vi kör på rockband, gratis inträde och 25an i baren, funkar fint för oss!
Nu har jag precis bakat. Kände att jag kunde anstränga mig lite och göra det idag, så jag hoppas att den ska smaka bra, fast det tvekar jag inte ett dugg på. Den ser skitgod ut plus att det är jag som har gjort den, hähä..
Nu väntar jag på att mamma som har jobbat natt ska vakna och gå ut och gå med mig i det fina vädret, sen ska jag väl börja dona lite smått.
Ha en bra dag hur ni än firar den! Och även fast det var tusen år sen så vet jag en som fyller år idag, grattis!


Kommentarer
Postat av: j

Grattis R ? och jag tycker att kärlek är löjligt .

2009-02-14 @ 12:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0