With your feet in the air , and your head on the ground

Finns det något skönare att vakna av att solen lyser in i rummet och man känner sig pigg? Jaaa, att vakna skittrött och det spöregnar, fast helst inte ensam då. Det är grejer det!
Men i alla fall, idag var det solen och mamma som väkte mig, mest mamma. Vi har varit ute och gått nu på morgonsidan, rätt långt gick vi och det var skönt. Idag ska jag inte göra så mycket, bara sjukhuset en sväng vid halv tre och sen ta det lugnt bara.

Nu ska jag lägga mig på soffan och låta denna låt http://se.youtube.com/watch?v=YVFLgx8o7XM&feature=related spelas om och om, jag gillareeeen.

Som ett sandkorn i en öken? Ja, typ.


Muss!


Kommentarer
Postat av: rajkan

HAHA jävla blekskitar !

2009-02-02 @ 20:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0