Man övar sig och långsamt blir man bättre på att se skillnaden mellan sanningar och lögner

Jag har börjat göra något jag egentligen hatar. Jag läser en bok och den är ja, jag vet inte.. jag grinar redan, Säkert många som har läst den, "I taket lyser stjärnorna". Jag har hört så mycket bra om den och snart kommer den på bio, och då vill jag ha läst den innan och det var inte ett dumt val. Hur bra som helst.

I morgon har jag en långdag och det vill jag spy på, nio till fyra, inte något våran klass är van vid. Så det är väl bäst jag hoppar i säng nu och hoppas på att få drömma något trevligt, HIIHI typ.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FNISSZSSS

2009-01-29 @ 15:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0