När himlen är blodröd och brinner

Jag vet inte vad som hände igår. Jag var ungefär världens gladaste. Klockan nio fick vi för oss att gå ut, åkte hem till Johanna och gjorde i ordning oss och sådär. Helt plötsligt slog det om i skallen och humöret, som om någon vände upp och ner på ett timglas och all den där glädjen rann ut. Idag känns det skönt att jag aldrig gick ut. Att vakna upp pigg som en mört med alla pengar kvar. Funkar fint för mig!
Idag vet jag inte vad som händer. I morgon var det lite prat om Sundsvall? Vi får se vi får se. Men glöm för bövelen inte att kolla in mitt och Stinas projektarbete varje dag. Än så länge har det inte kommit upp något idag men håll utkik! nyttigarealternativ.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0