Söndag

Just nu funderar jag på om vi seriöst bor i en bastu. Jag som alltid fryser och tycker att det är kallt håller på att svettas ihjäl. Ska nog ta och hoppa in i duschen och duscha kallt innan jag lägger mig framför tvn igen. A lot like love är ett säkert kort ikväll känner jag, grym film. Tröttnar aldrig.
Annars har jag en klump i magen för skolan. Vet inte varför. Känns som det kommer bli en riktigt tung termin och jag är inte alls taggad för det. Känner ingen motivation till nånting tror jag. Men med ett litet smyglov nästa vecka känns det lite bättre i alla fall. Fjällen står på listan och även Linette och Olofs 20+20årsfest. Något att se fram emot, jarråååå.
Harebrarå.

nyttigarealternativ.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0