Måndag

Ny dag, ny vecka. Dagarna går så himla fort. Eller tiden över huvudtaget. Det är snart två månader sen vi åkte till Cypern. Två månader! Det är galet. Bästa jag gjort i mitt liv nästan, så jäkla roligt vi hade.

Annars bloggar jag fruktansvärt dåligt och lite nu. Men jag har tappat lusten som med nästan allt annat. Sen det som händer just nu i livet är inget jag vill skriva om. Det är så det är och vi får väl se när allt vänder.

Annars tycker jag att alla borde skaffa sig en låt som man känner sig stark av. Alltid när jag är på dåligt humör och känner mig på botten så lyssnar jag jämt på Cher - Save up all your tears. Älskar den och fan vad det hjälper. Känner mig som den starkaste i världen när jag lyssnar på den (nästan i alla fall). Så gör det, lovar att det är grymt.

Annars har jag ett annat låttips hääääär då.



Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0