Onsdag

Idag har jag insett en sak. Eller egentligen inte idag men jag har tänkt på det mycket idag. Jag ska sluta ha förväntningar, varken positiva eller negativa. Framför allt inte positiva. Det slutar alltid med att jag blir besviken. I alla fall nu i senare tider. Så i framtiden ska allt som händer bara få hända, precis som det säkert är meningen. Förresten tror jag att det finns lösningar till allt. Min lösning just nu är inte Hudiksvall.

Först vill jag ha lördag nu, det kommer bli bra. Ska vi gå ut tro? Ööh nä. Förstår inte vart lusten har tagit vägen. Det är inte speciellt roligt längre. Känns som g-fester.

Nu ska jag åka och handla med mamma och hyra mer filmer. Adjö.



Puss!

Låttips: Glasvegas - Geraldine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0