Fredaaaag

Nu var det längesen tänkte jag skriva men kom på att det bara är två dagar sen. Bloggen är som en liten kompis faktiskt. En bra kompis. Fast jag har börjat svika nu och fastnat för världens mest värdelösa spel egentligen, men det är roligt och man kan känna sig lite smart.. ni hittar det här: http://icakuriren.se/Spela-Tavla/Spel/TAIPEI/  men jag varnar er!

Idag är det en ganska värdelös fredagskväll. Så värdelös att jag har varit ute och sprungit. Fast det känns rätt bra ändå om man tänker på vad många andra gör ikväll. I morgon är det min tur. Sjukt sugen på en grym utekväll med min mummagumma! Hjärtat mitt.
Men först blir det hölick med mamma, pappa och baconsallad. 10 poängare!

Adjö.

Alla borde förresten kolla på fyran nu. Underbar humor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0