Hemma!

Nu är jag hemma från världens bästa resa. Eller ja, vi kom hem igår kväll. Jag har aldrig någonsin varit med om något bättre. Allt allt allt har varit perfekt. Jag ljuger inte om vi kanske har sett tre moln på hela veckan. Jag är så jävla nöjd att jag åkte dit. Ångrar mig inte det minsta. På köpet fick vi najsigaste polarna och jag drog på mig en tatuering, de ni! Orkar inte skriva mer om Cypern, deppar ihop, höhö. Men grymt är de minsta man kan säga!



Nu är det bara tre dagar kvar. Helt ofattbart. Jag ber till gud att vädret inte blir som det ser ut. Jag drar en klassiker att jag lovar att börja tro på dig gud om du ser till att det inte blir så!

Och vaaaaaaaaaaaaa? Helt sannslöst. Blir fan inte ens förvånad längre. Så jävla sjukt. Jag tänker skratta åt det. Jävlar vad jag ska skratta! Eller förresten, jag ska inte bry mig, ännu bättre!

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Caroline

tatuering? :o

2009-06-09 @ 23:43:59
URL: http://carolinehultman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0