Ingen dag kvar!

Aah, jag är helt upp över öronen. Vågar inte ens tänka på hur lång tid det kommer ta att somna ikväll när det tog en evighet igår till och med. Otur att min dosa till dvdn är i Näsviken, där den har varit i tuuusen år, eftersom jag köpte Ebba och Didrick på Dollar idaag.. dumt.

Annars fattar jag inte att vi tar studenten i morgon? Känns helt sjukt. Allt är klart nu. Björkris, ballonger och gud vet allt. PIRRIGT! Jag är lycklig. Lycklig för studenten, lycklig för att det är sommar (okeeeeeej inte just nu kanske) och lycklig för att jag kanske har ett jobb i sommar.

I MORGON KÖÖÖÖR VI! Sista dagen med MK06 och jag kommer sakna er något förjävligt! Ni är bäst.



Grattis till mig och alla andra studenter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0