Tisdaaaaaag

Ååh.. Vet inte om det är för att hela helgen var så jäkla bra som allt känns så fruktansvärt tråkigt nu. Det händer absolut ingenting och jag blir på skitdåligt humör. Men jag vet inte vad jag kan göra heller, mardrömmen nu är att hela sommaren kommer se ut såhär. Faktiskt så att jag funderar på att flytta upp till Sundsvall ett tag för det händer knappast mer saker här. Lägenheten står ju ändå tom så varför inte? Vill ingen haka på så får jag dra iväg ensam.

Och jag önskar att jag hade lite krut i mig. Vågade säga lite precis hur allt är. Vågade göra lite så något blev som jag ville. Men jag är för feg. Jag gömmer mig här.

Nu ska jag åka och köpa glass.


Kommentarer
Postat av: Jannina

SUNDSVALL ;)

2009-06-17 @ 23:30:29
URL: http://janninacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0