Allt närmar sig!

Jag har egentligen inget speciellt att skriva. Det blev en konstig ridtur och efter det sov jag länge. Nu sitter jag och funderar på om jag kommer somna sen. Kanske om jag kollar på film.

I morgon tänker jag börja med projektrapporten. I morgon liksom. Jag är duktig jag som gör saker i tid. En promenad med Johanna runt Trogsta ska det också bli.

Efter studenten och balen och hela fadderullan tänker jag klippa av mig luggen och allt slitet. Så det så.

OM TVÅ VECKOR ÅKER VI!

Sen tycker jag att alla ska ladda hem Dajana Lööf - Som en blomma slår ut. Hittade den inte på youtube. Men den är värd att lyssna på för texten är typ.. nu kommer det.. en av världens finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0