Fredag och lördag

Gårdagen var bra. Drog med mig Johanna och Anton för att avklara min sista fotouppgift, 60/70-tal. Dom var duktig och resultatet blev rätt bra tror jag. Har ingen ork att ladda upp allt här men på http://saradahlberg.bilddagboken.se är det ju fritt fram att kika.

Mot kvällen var vi ett jäng på min altan. Blev en sen grillning och därefter lite annat smått och gott.



Idag är jag bara less. På att jag inte vann den jävla klänningen som håller på att gå mig på nerverna på tradera igår och för allt annat tror jag. Jag behöver roas ordentlig! Men jag antar att alla bravader startar nästa helg och håller på i några helger framöver. Jag klagar då inte.

I morgon ska jag till sömmerskan igen. Min klänning som var klar. Men på något konstigt sätt när jag har provat den hemma nu så är den förstor. Jag hoppas för guds skull att det går att ordna så jag slipper ha en klump i magen för det..

Nu blir det soffan och sen hämta mamma och pappa på tåget som har varit i Riga. Vi får se vart kvällen slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0