Lägg manken till lite nu va

Åh, mår knappt något bättre. Kanske lite. Får hoppas att det inte bara är för alvedonen. Är så illa tvungen att vara frisk eller åtminstone friskare i morgon, kom på att jag måste till skolan. Joooobbigt. Hade nog egentligen behövt en vilodag till, minst.

När man är hemma såhär en hel dag och bara kan ligga i sängen ungefär så hinner hjärnan med att gå igenom många kapitel. Många funderingar. En person som en gång stog mig väldigt nära pratade om "one life, one chance". Så jävla sant egentligen. Efter studenten, då jävlar. Finns väl inget att förlora. Köööör på baaa..

Nu ska jag återgå till en liggande position, adjö.



Vilka gulsklippor!

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling.



Du kan vinna en fin väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0