Lättad!

Jaharu, nå fruktansvärt! Tur säger jag att jag satte igång med lite skoljobb idag. Måste ha haft en bra dag eftersom jag fick klart både projektrapporten och kommunartikeln, UNDERBART! Därför har jag nästan inget kvar i skolan nu. Känns som dedär religionsprovet nästan är omöjligt att plugga till. Gubbjävel om man får kalla han så? Ja det får man. Lovar!

Nu har jag ett litet problemas. Jag vill ju inte ha en vit klänning på studenten, men jag har köpt en ändå eftersom jag aldrig hittar någon annan. Jag vill ha en blommig. Nu har jag hittat en. Men då är frågan om ungefär alla kommer att ha den eftersom den är från gina.. hömhöm. Får ta mig en funderare och det måste bli innan jag syr upp den jag har nu. Jobbigt.

Annars då? Jag mår finnemang och blev på bra humör nu i alla fall. Planerna inför Göteborg verkar blåsa ut i vad vet jag och de verkar som att Norge står på listan i sommar och fjällen i vinter. Men lite kosing sitter inte fel. Tur jag har dig Johanna!

Nu: promenad!


Kommentarer
Postat av: stins

norge för däg med?

2009-05-19 @ 18:55:55
Postat av: sassie

Ser så ut!

2009-05-19 @ 20:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0