Rätt nöjd

Tänka sig att jag och Stina förmodligen har kammat hem oss ett MVG på vårat projektarbete. Trodde vi nog aldrig, så tror vi är mer än nöjd faktiskt. Ni vet väl att ni fortfarande kan gå in på bloggen även om vi inte uppdaterar den? http://nyttigarealternativ.blogg.se
Lyckades även med ett MVG i text b, riktigt roligt. Min dag blev rätt bra ändå trots att jag vart skitful på det enskilda studentfotot och att jag fick sitta på gruppkortet. Hallå? Sist jag satt kanske var i lekis!

Nu ska jag snart ta mig ner på stan en snabbis. Måste införskaffa mig ett par nya solbrillor eftersom mina ena har gått sönder och dom andra är ja, vet någon vart dom är så säg till vettja. Hoppas i alla fall att det finns lika kvar.

Morsningkorsning!

FYRA DAGAR KVAR! Ser ju helt okej ut eller vad säger ni tjejer? WOHOOO!




Kommentarer
Postat av: anna

hörredu, hur å var ser man vädret så långt fram? hittar inte på smhi jage..

2009-05-27 @ 16:44:13
URL: http://annalinneawalther.blogg.se/
Postat av: Marlene

Grymt tjejer. ett MVG är ni värda!!!

2009-05-27 @ 21:20:22
Postat av: hallå

hallå det går väl nästan isbjörnar :S minst 30 skareva

2009-05-28 @ 23:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0