Sööööndag

Kvällen igår blev bra men kanske inte mycket mer än så. Det slutar ju inte riktigt som jag vill nu för tiden, höhö. Önskar att jag hade lite mer jävlar anamma i mig ibland så jag kunde få ur mig något. Har väl inget att förlora direkt som det verkar nu.

Vaknade pigg som en nötkärna idag men efter det blev jag slö. Låg på soffan fram till fyra ungefär då jag åkte och red Sweet med Linette och Chiquita. Lyckades ta oss ut precis när det kom världens regnskur. Tur att den inte varade så länge och övergick till sol. Finns det något mysigare än kvällssol? Red även på världens mysigaste stig längs en å som gick ut i en skö. Hur fin utsikt som helst. Och det bästa var att det var en fin grillplats där och bänkar ut mot sjön. Hade inte varit helt fel att få överraska någon med att ta med den dit. Romantikern dyker fram, haha.

Nu ska jag snart sova. Riktigt trött. Har varit hos Lars nu ikväll några stycken och kikat på film och jag kämpade för att hålla ögonen öppna. Men snart så.



Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0