Torsdaaaaag

Hejhallåhejhejhallåjahejhejhallåhallå.
Här sitter jag och kan vara en av universums snorigaste.
Idag har jag i alla fall varit i skolan hela dagen och ja, jag har varit rätt pigg. Snacket om studenten och allt vad det innebär diskuteras mer och mer och jag blir alldeles till mig. Först ut är karnevalen och vi kommer vara bäst. Åååjo!
I morgon ska jag åka till skolan och fota Stina i studion till mitt tidningsomslag. Tur att hon är snygg! Sen ska jag och mamma till Sundsvall ännu en gång och då s k a jag komma hem med väska, skor och allt dedär till balen, det ska jag. Och slutligen i morgon ska vi nog hämta min finafina klänning!
Nu ska jag lägga mig och snora mer. Hosta lite också.

Åjustja. Jag vill ha Kenzas nya tatuering. Precis den. Ibland får man härmas om man vill. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0