Wish he never looked at me that way

Då har dom åkt mamma och pappa och lämnat mig och Ellie ensam hemma i två nätter. Tur att jag får en inneboende eftersom jag inte kommer så bra överens med mörkret när jag är ensam.
Idag får jag stryka naturkunskapsprovet. Det sista för alltid och det känns underbart. I morgon tänker jag få den sista fotouppgiften gjord sen är det bara en textuppgift som jag måste göra bra, den jävla projektrapporten och ett prov i religion hur nu det ska gå till. "DET ÄR FAKTISKT JAG SOM ÄR ER MAGISTER", javisst det är det älsklingsgubben. Kommer sakna dig när vi slutar!

Nu ska jag vila ett tag sen kommer sällskapen och då blir det mat, en långpromenad och sen ska vi leta det mysiga stället jag och Linette red till. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0