Wooho

Alltså gårdagen. Jag vet inte ens om jag orkar försöka förklara hur bra den var. Allt var perfekt. Att det regnade precis under flakens åktur gjorde inte ett dugg. Alla hade humöret på topp, vi var bäst och MK06 är BÄST! Kommer sakna klassen något fruktansvärt och hoppas av hela mitt hjärta att vi på något sätt ändå håller ihop sen. Sen undrar jag.. varför varför varför har vi inte haft mer klassfester? Dom är grym! 



Om en vecka exakt kommer jag och mina bruttor vara övertaggad! Då kommer vi vänta som ett barn på julafton att hoppa på tåget mitt i natten. En vecka tillsammans med dom bästa (tråkigt utan Evelina) kommer bli så jävla rolig! Ångrar inte ett dugg, inte ett enda dugg att jag åker till Cypern nu. Fyfan tjejer, dags att börja packa snart!


Nu väntar en kort vecka där allt bara ska avslutas. Studentfoto och mösspåtaging står på listan nu!

Nyss lagade jag mat till mig själv igen. Jag börjar bli förvånansvärt grym. Helst på frukost. Fattas bara någon att laga till. Jäklar i min låda vad omtyckt jag skulle bli, höhö.

Cykeltur på G, vart får vi se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0