Lät du henne komma närmre ?

Åh vad vädret påverkar en lätt . Skulle verkligen uppskatta lite sol nu när humöret är rätt nära botten ändå .

Idag har jag i alla fall varit på världes tråkigaste , mest meningslösa möte i mitt liv . Tyckte att nångång ibland kändes rimligt men icke , två gånger i veckan är det möte i två timmar . Längtar redan till onsdag . .
Efter det blev det en sväng på stan där vi mest gjorde ingenting , vi med lite pengar nivet !

I morgon när jag vaknar ska jag äta frukost i soffan framför Twilight . Såg den aldrig i lördags och känner att jag behöver uppdateras lite , snart är det ju biotaaajm . New Moon , SOM JAG LÄNGTAT !
Hade gärna tagit en promenad i morgon också men jag har blivit så sällskapssjuk av mig och vill helst inte gå ensam . Förut var det tvärt om . Då trivdes jag bäst med musiken liksom .

Ähvafan , meningslöst och ointressant inlägg . Men nu vet ni dethär i alla fall . Godnatt babes !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0