Säger hon som aldrig blir sjuk

Vi har ju en "lugna favoriter"-lista tillsammans , jag och några tjejer . Den är så himla bra . Jag somnade nästan så fort jag satte på den , när jag vaknade blev jag överlycklig . Jag visste inte att låten fanns med där , jag hade glömt den , förträngt den . Men det kändes så bra i magen . Jag minns för längelängesen när en viss person skickade den till mig . Men den personen är helt ute ur mitt liv . Det var i alla fall riktig vänskap , det lovar jag . Låten är i alla fall Living to love you med Sarah Connor .

Hur som helst skippade vi bion ikväll och tar den till veckan i stället . Jag är ju som sagt snuvig.. ja , snuvig . Vägrar erkänna något annat .

Nu: glögg och peppisar .

Kommentarer
Postat av: evvvvis

hihi, jag la till den. och den är verkligen en gammal klassisk låt man alltid lyssnade på :)

2009-11-29 @ 19:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0