Way up high or down low , I'll go wherever you will go

Visst är det konstigt hur lätt musik påverkar en ? Det är något speciellt med nästan alla låtar , dom gör en påmind om något eller så ger dom bara en speciell känsla . Ett exempel på en som får mig tårögd utan att ens behöva lyssna på är den nedanför . Riktigt så illa är det kanske inte , men nästan .



Nu ska jag vila lite . Bäst jag ligger på rätt sida , har nämligen ont i örat . Vi gjorde en liten impulsgrej efter mitt möte idag . Det var roligt av lite olika anledningar . . haha .

Appropå mötet . . det sitter en lapp på tavlan inne i salen där vi håller till med en klok text på . Har läst om den förr i en av Mia Thörnbloms böcker . Att den är gudrelaterad struntar jag i , jag tycker den är klok ändå .
"Gud , ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra , mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden " .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0