Då är det du som går i solglasögon och saknar nån du aldrig haft

Här sitter jag , precis hemkommen från att ha handlat åt mamma . Jag har blivit en sån snäll unge så jag vet inte vad . Ibland i alla fall . Spelar även sönder Håkan Hellström , det är  inte likt mig . Inte på senare år i alla fall . Annat var det förr i tiden .

Kvällen . . åh det är så svårt . Jag kan inte bestämma mig . Är det inte så himla typiskt att just den helgen som det händer något lite mer än bara stadt och det gamla vanliga folket så vill man helst mysa ner sig i soffan ? Jag måste ta mig en riktig funderare . Överväga lite med dom andra .

Vi ses när vi ses och hörs när vi hörs !

Glöm förresten inte att ägna en tanke till alla som inte finns mer idag . Jag saknar er alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0