Du frågar hur det är , som om det vore uppenbart

Vilken jäkla lång helg dethär har varit . Var nästan helt säker på att det var måndag när jag vaknade i morse .

Vårat marathon igår flöt på bra . Är det förresten okej att grina till The hills ? Nu måste jag hitta ett nytt dagenefter / bakis - program att följa .

Nu längtar jag lite till olika saker . Mest till fjällen . Helst skulle jag vilja spola fram dit . Hoppa över julen och allt dedär . Varför har jag blivit så skeptisk till julen ? Eller ja , julafton . Måste ha varit förra året som fick mig avskräckt eller något . Lite av en mardrömsdag .

Nu ska jag lägga mig här på soffan innan jag åker till Forsa och hämtar grejerna jag glömde igår

HEJ .

Kommentarer
Postat av: Rajkan

Ja usch stackare....

2009-10-20 @ 12:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0