Du säger att jag skrattar bort dig men du var ju aldrig här

Fula kläder och gummistövlar . Ja det är smällar man får ta när man bokar in min tid hos tandläkaren åtta på morgonen som i övrigt helt seriöst inte tog mer än en minut . Tackar och bockar , jag var ju inte alls trött när jag skulle upp . .

Nu vettetusan vad jag ska göra . Funderar på en långprommis . Helst hade jag velat gå i skogen med Johanna och Sagorna men min fantastiskt bra idé verkade inte så populär hos övriga .

I morgon ska vi köra en soffdag igen verkar det som . Det enda jag ska göra är att ta mig till Forsa , sen rör vi oss nog inte ur fläcken på hela dagen . På lördag kan det tänkas bli andra bullar . Meeen , man vet ju aldrig med oss HEHE .


weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0