One foot wrong

Den här dagen som började så bra . Eller egentligen inte . Mitt tvåtimmarsmöte på Manpower var dubbelbokat , det var alltså bara att åka hem igen . Jag hade inte alls behövt kliva upp kvart i åtta när jag för en gångs skull kände att jag skulle kunna sova ut . .

Men i alla fall . Efter det har den varit bra , lika som igår . Jag har liksom haft en bra känsla i magen . Tills nu . Nu skulle jag lika gärna kunna börja bölgrina när jag tänker på hur vissa människor orkar och kan bete sig . Vissa kanske inte har förmågan att veta när det räcker . Jag ska inte skriva mer om det här nu , det ska jag göra i min dagbok som bara jag kan läsa . Jag började skriva dagbok igår .

Nu ska jag kolla på alla klädsidor jag kan hitta igen . Inte för att jag har råd att köpa något , enbart för att det får mig på andra tankar .

Godnatt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0