Säg ingenting till mig

Alltså vart har min motivation tagit vägen ? Jag som varit så duktig . Nu vill jag helst bara ligga här i soffan och inte göra nånting . Fast idag har jag inget annat väl än att snöra på mig skorna och promenera iväg . Jag måste köpa frimärken och posta brevet och vi är utan bil . Som att jag skulle åka buss ? Näva , bussar är inte min grej . Sen jag fick körkort har jag blivit alldeles för bekväm av mig .

Lite sällskap av en viss forsabo skulle jag vilja ha med på min promenad . Jag vill prata lite skit . Det var faktiskt två dagar sen vi sågs , och jaaaaaa , jag saknar banannan .Två dagar är en lång tid .

Adjöss .

Ps . Jag vill bli överraskad . Av vad som helst och vem som helst .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0