Tisdag

Världens mysigaste ridtur igår . Rätt klädd från topp till då . Såg inte bilarna oss igår så vet inte jag .



Nu har jag suttit och svarat på en miljon frågor från Manpower känns det som . Längtar inte till tvåtimmarsmötet nästa vecka . .

Nu har jag lite beslutsångest om vad jag ska göra först . Antingen promenad eller börja på mitt personliga brev . För vet ni vad ? Jag har hittat den perfekta utbildningen för mig . Eller ah , kriminologi kommer alltid vara min dröm men jag tror att den ligger lite långt bort . . Här kollar dom i alla fall mest på det personliga brevet verkar det som , så nu jävlar ska jag skriva så bra så det brinner i fingrarna på mig .

Jag börjar med brevet . Går det skit så tar jag promenaden först . . hörs !

ADJÖÖÖÖÖÖÖÖ .


Kommentarer
Postat av: Linette

Vi syndes nog på låångt håll. Söt-Chickan!

2009-10-07 @ 11:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0