Nu är det såhär . .

Från och med nu ska jag börja uppskatta saker i livet mer . Försöka i alla fall . För jag vet att jag nog är en av dom sämsta i världen på det . Jag tror alltid att det är mig det är mest synd om , jag har det jobbigast och så vidare . Men vadfan , jag har det ju ganska bra även om rätt mycket skulle kunna vara tusen gånger bättre . Men man kanske inte kan ha allt det där bra samtidigt ? Man får väl liksom tänka att man har nånting , för klart det finns dom som har inget .

Jag kan säga såhär . Jag har på senaste tiden varit , kanske inte en kopia , eller absolut inte en kopia , men något liknande en människa som jag aldrig någonsin i hela mitt liv ska bli som . Men när jag tänkte efter så fick jag prioritera vad som var viktigast . Det jag behöver nu är vänner , några att skratta tillsammans och ha kul med . Och trots det jag gjort , så hoppas jag för guds skull att ni förstår vilket sjuuukt härligt gäng ni är och att jag har fruktansvärt roligt med er allihopa . Nästan så det inte känns som jag är från Idenor i bland . Jag vet att det här är rätt .

Är det smörsara som klivit fram nu tro ? Nä , men alltså . På riktigt . Jag är bara glad nu och känner mig lyckligt lottad som har dom bästa vännerna omkring mig . Och hörrni ! Fan vad jag ska ta vara på det .

Kommentarer
Postat av: johanna

du är fin och smart och bra och snäll och gullig och så ..

2009-09-21 @ 14:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0