Onsdag eller något

Tappar uppfattningen om dagarna när man inte gör något märker jag .

Så har jag varit på arbetsförmedlingen ännu en gång . Har jag uppfattat det lilla jag förstod rätt så känns det ganska meningslöst allt det där innan man fyll tjugo . Fast vad tänkte jag nu ? Jag tror fortfarande att jag är arton . Jag är ju faktiskt tjugo om ett halvår ungefär .

Förutom arbetsförmedlingen rände vi runt på stan lite bara . Jag , Johanna och Evelina . Träffade även Stina för första gången på typ tusen år , ojojoj . Alldeles för lång tid.

Haha rolig jag är .. Tänkte nyss för första gången knäppa en outfitbild , haha . Inget fel med det ,  men jag kan liksom inte , det är verkligen inte jag .

Hööööööörs , adjöööööööö, får se vad som händer ikväll . I morgon blir det en sväng till Skavsta fram och tillbaka . Allt för att få vara med våra favvisar in i det sista . Jag hatar att alla åker ifrån oss .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0