Precis som alla andra , precis

Fruktansvärt bra gårdag . Allt stämde . Den vill jag ha en repris på !

Marknaden var dötråkig . Brukar den vara såhär , ja , död ? Men men , den kan väl inte bli värre än förra året . Fick med mig tolv par strumpor för en hunka och lite godis , klassiskt liksom .

Nu vill jag tillbaka till Oslo igen . Behöver inte stanna en dag till här i Hudik . Nä , jag vill åka nu nu nu , har lite planer nu som jag ser fram emot att få genomföra . Med boende så kommer det gå lysande , det vet jag .

Pass på ! Premiär för Ensam mamma söker och Top Model i kväll . Känns som jag inte kommer byta om från min pyjamas något mer idag . Det är liksom jag och godiset .
I morgon ska jag ta tag i mitt liv , på riktigt .

Underbara stad , världens bästa kväll typ .
Johanna och Dan , rätt fina fast dom blundar .




Vad du vill vet inte jag . Men jag ber dig snälla sluta .
Helst av allt skulle jag aldrig mer vilja se dig .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0