Sundsvall

Blev somsagt en tripp till Sundsvall . Tror både jag och Johanna hade rätt så dåliga shoppingdagar , men det var trevligt ändå . Fick ju korv med bröd och allt , hehe .

Nu kommer det . . för första gången i min blogg .



Jag hade på mig så mycket som boots som knappt syns på bilden från monki ( som för övrigt är mitt bästa köp på länge , ääälskar dom ) , avklippta cheap mondayjeans , t - shirt + jacka ( johannas ) från hm , väska från åhlens , lite olika smycken från bland annat tunisien och hm , eget hårband av nylonstrumpor .

Hahah ahhahaha ahahahaaaaaa .

Och jag ska fan börja lyssna på andra mer , det finns många som har mycket rätt i det dom säger .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0