Your body is a wonderland

Spelas rätt mycket John Mayer i mina högtalare nu på sista tiden . Helst vill jag bara ligga i sängen och blunda och tänka medans . Fast jag har kommit på att när jag verkligen tänker , då kan jag inte blunda . Då ligger jag och stirrar in i väggen typ . Varför är det så ?

Och varför kan man helt plötsligt börja grina ? Bara sådär liksom . Det måste ju ändå vara att man går runt med något inom sig , något man borde prata av sig för att få det att släppa typ .

Ja ja , jag har haft en bra dag även om ångesten kryper fram snabbare än jag hinner blinka . Jag måste vara sjuk . Det dukades upp för många här hemma ikväll . Markus , Mattias och Kristoffer kom förbi på middag . Vilket gäng , vilka skratt . Underbara killar !



Lite bff över han !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0