VI BARA LALLAR RUNT PÅ KARL-JOHAN

Om jag inte kommer in på någon skola till hösten så vill jag tillbaka till Norge. Med lite mer erfarenhet så kan det förhoppningsvis gå lite lättare. För vilken jäkla stad Oslo var, helt underbar. Och då var vi ändå bara där i en vecka.
Tåls att tänka på i alla fall..

Idag är jag hemma från jobbet. Inte ett dugg pigg och fryser från topp till tå mina kära vänner. Undrar om det är för att jag har börjat vistas bland olika folk hela dagarna som jag har börjat bli sjuk lättare. Lovar att just den här gången är det så i alla fall. Var ju inte skitmysigt med gubben igår som spottade ut tio kilo saliv ur munnen när han förklarade att han var trött på svarta långkalsonger och ville prova något nytt som gråa till exempel.

Nu ska jag lägga mig i soffan och hoppas på att det är något annat än skit på teven. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0